Thursday, 9 July 2015

Krung fun facts

Krung biologically fun facts :P

1) aliah tak boleh kenyitkan mata kiri dan kanan 
sadiss ~ dianggap sel otak tidak berhubung oleh rakan rakannya kerana tidak boleh kenyit kan mata 

2) benci minuman berkafein mahupun coffee 
akan mengalami denyutan jantung selaju 180 km/j dan kadar metabolisma nya menjadi sangat tinggi jika minum kafein selain itu turut mengalami perpeluhan serius mengalahkan atlet sukan renang negara *eh ? 
Maka si krung jarang sekali minum kafein atau coffee. Nescafe 3 in 1 si krung dalam locker sudah berusia setahun masih belum disentuhnya . Tamat tempoh apa belum juga tidak diketahuinya .

3) sleep talker
kuat mengigau budak ni
mohon si suami tampar bagi sedar *eh belum kawen kah!

4) blood group A holla !

5) seorang yang obsesse haaa hati hati sekali I obsesse dgn u lubang hidungmu tetap menjadi pojaan hatiku šŸ˜² * tehee takdelah gurau ja jgn ambik serius naa.

Krung random facts :P

1) sangat menggemari makanan minuman berasaskan susu baginya susu sangat awesome ! Dahlah berkhasiat boleh menghasilkan pelbagai produk tak gitu ?
Nanti hantaran kawen bagi susu boleh * wink wink :)
oh shushu ~ kyaaa !

2) her favourite number is 9

3) benci giler lipas terbang dia menganggap lipas terbang itu gilaaa * dah kenape kau terbang tak tentu hala laju nak mam*** pulak tu sekali dengan dengan aku naik sawan !

4) she love to cook meggi for her younger brother like everyday she will. Letak telur ayam sebijik heaven uolsss

5) and she always attracted to fair skin guy
erkk..krik krik okeh fakta seterusnya puhliss ~

6) walaupon pemikirannya lambat matang tapi percayalah dia semakin matang *tolonglah percaya please!

7) pernah mengajak 3 orang rakan untuk bermadu hahaha yg ni konfem cakap tanpa berfikir haizzz~ mohon fikir baek baek

8) pernah menjadi mangsa buli sekumpulan budak lelaki yang sangat @$!#
sedih ouhh fikir balik pasal ni rasa nak bagi penampar buaya  je sekor sekor takpa kita doa yg baik baik semoga Allah beri petunjuk jadi manusia berguna Aamiin .

to be continued ~



4 comments:

Siti Aisya Ibrahim said...

coffee tuh kita kontra sangat aliah :D akk suka kopi, minum bergelen gelen pun tido jugak...hehehehee tp yg sleep talker tuh same la! sep sep sep! :D

Siti Yang Menaip said...

nak susu je for hantaran ? memang jimat habis la suami hahaha..

krung krungx said...

@Siti Aisya Ibrahim
Hahaha sep kak sep !!!

@Siti Yang Menaip
Hahaha harap harapnya tidak begitu rugi saya kekekek ~

Dunia Zumal said...

Zumal pun tak tahu nak kenyit mata sebelah, mesti jadi kedua-duanya... Zumal darah A gak. Sama la Sep sep ^-^