Thursday 17 July 2014

Fake Neelofa

Salam guys =)

Tadi masa aku scroll down news feed kat FB , aku ternampak satu post yg agak lucah *lawak lucah .Nak tau owner FB account nie sapa punya? 
Neelofa 
Takkan la kak neelofa sanggup wat cam tue post benda mengarut2..dah 3 kali aku tgk post lawak lucah !!..mula2 aku like page neelofa nie *fake neelofa nie aku tak ada syak wasangka apa apa pon..semua mcam okey je..ingatkan betul la real neelofa rupa rupanya aku kena kencing !! 



Pastu aku try la komen kat post tue " nie fake account !! this is not neelofa !! " 
Haa nie baru la accout yg betul ..



Few minutes lepas aku komen trus jadi macam nie ...



why aku da tak leh nak komen kat post dia ??!!
even like pon tak leh ..oh my ..u block i ke ? Good ! aku pon tak hingin nak baca post mengarut kau tue ..


10 comments:

Dunia Zumal said...

Orang tu jeles Neelofa dah berhijrah dan maybe nak menjatuhkan maruah beliau... Zumal singgah balas. Salam berkenalan ^_^

drshikinzainal @ ekin said...

Hissh..sian kat Neelofa. Baru je berhijab orang menyamar jadi dia pulak.

Sakinah said...

dia teringin jadi neelofa la tu... ntah2 laki2.. hehe

Xprezzo said...

bese fake tu org laki yg buat..
*follow me back

drshikinzainal @ ekin said...

Betul ke laki2 yang bese wat cenggitu.

Farah Arina said...

nampak sangat tu bukan neelofa. haih manusia zaman sekarang. t_t

arzmoha said...

macam macam orang zaman sekarang. seronok rasanya buat macam tu

arzmoha said...

owh lupa boleh buat report kat fb kan>?

Krungkrungx said...

biarlah dia nak merasa famous haahaha

Siti Aisya Ibrahim said...

salam perkenalan dari germany... jemput lah datang blog saya

http://jindrisska.blogspot.com