Friday 6 February 2015

masa lalu


assalamualaikum .


Hi ! ni lah gambar saya masa tingkatan 5 . 

Ittew  mmg suka menyanyi dari kecik kecik lagi . Kalau time hujan lebat ittew akan keluar duduk depan pintu tutup pintu then nyanyi dalam iringan hujan sebabnya ittew pemalu waaak kalau nyanyi depan famili hehehe~

Minat menyanyi ni terbawa bawa sampailah sekarang . Tapi yang saya nak ceritanya pada harini mengenai peristiwa dalam gambar kat astas ni .Dulu dulu masa sekolah menengah saya selalu tunggu time semua orang balik hostel lepas prep petang sebab ittew nak nyanyi dalam kelas huhu.

cer tgk meja belakang saya tu semak kan ? haaa tu meja budak lelaki fauzul , khai dengan fairuz . Tgak lah khai tu pakai kerusi special , meyampah betul ! tak tahu lah nape dia pakai kerusi tu kitaorang lain pakai kerusi plastik je kot . aihh geram pulak aku .