Wednesday 28 January 2015

malu


*throwback

Malam tersebut aku tidur awal pukul 9 .45 sudah baring di atas katil walaupun  esoknya exam bukannya apa jauh sekali nak bagitahu yang aku sudah habis khatam lectures notes hahah ..tak habis lagi pun baca sebenarnya ..tidor awal bertujuan agar esok dapat bangun awal .

Yup keesokannya aku bangun awal pukul 5 pagi .

Basuh muka lalu duduk di meja study mulalah menyemak nota nota ..selesai baca nota aku makan cebisan roti semalam yang disimpan dalam tupperware . Sedap nya awaaa roti tapi sadisnya cuma cebisan cebisan roti semalam tidak mengapalah daku fikir cukuplah buat menggalas perut semasa menjawab exam ..=D

Baju merah skirt labuh hitam aku pakai well i think red is my ong color  . Mula duduk di meja exam ..*sebenarnya aku rasa selesa kalau dalam exam hall tu meja aku berdekatan dgn meja idah, lynda, aisyah,nadia yeah because of the strong chemistry between us i can feel the positive aura surround me =)

Tengah elok jawab exam then tiba tiba grohhh grohhh ~
Ya Allah bunyi pulak perut aku ni kuat pulak tu ..
aku try usya sekeliling takut takut ada yg perasan bunyi perut aku ni..fuhhh~ lega no one notices me what a relief fuhh ~

moral of the storynya di sini awak awak semua pastikan sarapan pagi makan secukupnya kalau makan tak cukup perut anda akan berbunyi then anda mula hairan kenapa berbunyi sedangkan aku dah sarapan tadi ? the fact is perut akan mengeluarkan bunyi kalau anda tidak sarapan secukupnya =)

Thanks for reading !



No comments: